its me Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 hei jeg har et problem når jeg slipper gassen på høyt turtal. vist jeg ruser den til ca 5-6000 og slipper så tar det nesten 1minutt før den er nede på tomgang igjen.. HJELP hva er problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hei. Mye mulig at det kan være falskluft. Spray startgass rundt alle vakumslangene og gummi belgen under mengdefordeleren. Hvis motoren ruser seg opp mens du sprayer så suger motoren falskluft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
its me Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 hadde det vert falsk luft så hadde den gått dass. er k-jet på den så antar det er noen sensorer eller noe men har ikke peil på hva som sitter på disse mb motorene ja foresten en 87mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Trege gassoverføringer er det første som faller meg inn... Sjekk det, så kan du løfte opp plastdekslet bak batteriet, nappe av stikket på den nærmeste hjernen, og så prøve igjen å se om problemet er der enda, er den ikke det så er det noe med elektronikken i innsprøytninga, som tomgangsmotor, tomgangsbryter, hjerne. Er feilen der med frakoblet hjerne så er det en fysisk/mekanisk feil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg