Lunaz Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Ble rygga på på Gardermoen og sjåføren stakk av. Trenger derfor ny frontfanger. Passer alle MK2 fangere min bil (både stv og cupe)? Om noen har en hel en til en 2000mod (blå) så si ifra :) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Like alle. ST passer også..... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 flott, takker :) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hvor er det størst sjans for at jeg kan finne en ST fanger til bilen min? Har ringt noen hoggere men ingen har (eller har hørt om..) Trenger ikke være blå, jeg lakkerer gjerne. Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Er nok ikke så mange i omløp. Kjøp ny hos Ford, let på ebay eller kjøp en glassfiberkopi hos et eller annet tuningfirma Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Har finne massevis på ebay og bruker som regel å handle deler der, men ingen shipper fangere til Norge, blir for dyrt. Irriterende når man kan få ny ulakkert til 250kr, ferdig lakkert for 750kr. Har aldri kjøpt noe av noen tunig firma. Kan du linke meg til noen greie? Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Jeg kjøpte ny fra Veng... Helt grei den... 1700,- inkl. mva.. Grunnet... Lakkerte den selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Er dette plast eller glassfiber? Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Veng plastfangerene er bra de, bedre enn originale faktisk Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Har Veng ST fangere også? Kunne ikke finne det.. Eventuelt, hvor skaffer jeg en slik? Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Dårlig med ST der Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rikard Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Kjøpte mine hos en hogger i Hokksund.. Plast, ja.. Fin passform, bra grunning, bare å lakkere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg