Satanng Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 En i familien presterte å kjøre Ford Mondeo 93 på en opphøyet betongkant:deng Høyre side av Front fangeren + glassplater til lykter ble skadet. Se vedlagte bilder Å sende bilen til verksted er ikke aktuelt, siden bilens verdi er ikke verdt det nå. Så tenkte meg en tur innom nærmeste vrakforhandler. Har noen peiling på andre modeller/merker med Front Fanger og lykter som passe til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 regner med at du kan bruke fanger og lykter fra alle typer mondeo så lenge de er mellom 93 og 96 mod Håper noen kan rette meg om jeg tar skammelig feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Alt mellom 93 og 96 kan brukes. lykter fra 96 modellen anbefales, da denne har lysbrytningen i selve glasset, og ikke i plastlinser som gulner. Bedre lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanng Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Takker for svar Er det komplisert å demontere denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 nei... på min var det ivertfall bare 2 skruer, så var den av ^^ hehe Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanng Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 nei... på min var det ivertfall bare 2 skruer, så var den av ^^ hehe Har ikke studert under panseret ennå...så kan du forklare litt hvor de er?:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 nei... på min var det ivertfall bare 2 skruer, så var den av ^^ hehe Hvilke skruer? mener da man må av med fangeren for å komme til en skrue som lykta er festet i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanng Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hvordan tar jeg av fangeren? Tok en rask sjekk, men fant ikke skruene -_-`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 er vel 4 skruer fremme for og ta av fanger'n. altså 2 på hver side. dem liger vertikalt over hverandre. de sitter ca midt under langlys 10-15cm ned. kommer ivertfall til den ene siden via motorrom. (høyre) den på venstre må du kanskje under bilen for og se/komme til.. :) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromlol Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Ligger rett under lyktene, 2stk på hver side. Litt vanskelig å komme til da. Er bare å føle deg frem:) EDIT: Litt for sent der ja;) De skruene er på 13mm om jeg ikke husker helt feil :) Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satanng Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Idag var jeg hos vrakforhandleren og tok av fangeren. Fant ikke noen skruer fra innsiden, så jeg skrudde av 4 skruer på undersiden av bilen og 2 på hver side av hjulet. Fangeren var liksom "limt" fast med fug/isopor, så jeg bare rev den av. Helvete heller...hvordan skal lime den på plass igjen? -_- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg