Gå til innhold

Landsfinalen bilcross junior 08

Ranger emnet


bilcross_driver

Anbefalte innlegg

Ingen som vil snakke om denne i ettertid? Var utrolig mye bra kjøring der, en som imponerte meg stooort var vinner'n Arne Christian Valan med Mercedesen! Tok det meste i starten (bortsett ifra a-finalen) og la opp i sladd i første sving å bare sladda helt til mål. Men alikevell gikk det FORT! Malin Gjerstad hadde til og med problemer med å henge på i b-finalen!

Som ble sagt der oppe av han som bygde vinnerbilen "Har du satt på servo? Hahaha! Treningsstudio er tingen! Er like lett uten servo denne! Kanskje bedre med en bil som fusker da du har tatt av dynamoen?"

Haha, trur han fikk noe annet å le av da dagen var over!

Gratulerer masse alle sammen, synd det skulle bli så mye utelukkelse i a-finalen, men det er en annen sak!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der, og det er jaggu av de mest underholdene løpene jeg har vært på tror jeg. Skjedde noe hele tida, mye fin kjøring, mye hard kjøring og alt som hører til bilcrossen! Klart, A-finalen ble ekstremt pungtert, men slik blir det innimellom. Bilcross er bilcross, rett og slett.

 

Den håndteringa av 190E er det vel bare å ta av caps'n for.. Sku tru det var NM i drifting, til tider! :-)

 

Men, noe som var litt småirriterende var å høre bl.a Isdal snakke om att i fremtiden skulle vi se mange av disse førerne i gjevere klasser.. Hva er galt med bilcross da? Klart, gromt med rallycross selvsakt, men det går jo ann å ha det morro bak rattet på en bilcrossbil også, vel!?

Er vel forhåpentligvs ikke ALLE junior-kjørerne som drømmer om WRC/Divisjon-kjøring?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne cristian har hadt den kjøre stilen siden hans første start for 2 årsiden da med en stor og tung omega.selv den fikk han til å kjøre heftig med.. Men så har jo gutten kjørt bil siden han lærte å sykle og ...litt kjipt for han at det ble så mange "rare"avgjørelser i a finalen men han vant ;) og fy f** han kan å ratte bil

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg hører dere snakke nå så skulle jeg ønske jeg var der,

for så film av a finalen på nett, og der lå han jo lankt bak i filmen helt til det ble snurringer, svart flaginger og annet rart...

 

men vis han begynte med omega i cross så er det jo ikke så rart at gutten har lert seg å ratte bil;) fine sladde vogner det:)

mottor satt i omegaen da?

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men' date=' noe som var litt småirriterende var å høre bl.a Isdal snakke om att i fremtiden skulle vi se mange av disse førerne i gjevere klasser.. Hva er galt med bilcross da? Klart, gromt med rallycross selvsakt, men det går jo ann å ha det morro bak rattet på en bilcrossbil også, vel!?

Er vel forhåpentligvs ikke ALLE junior-kjørerne som drømmer om WRC/Divisjon-kjøring?![/quote']

 

 

ja dette har streifet meg oxo,, er da for faen morro å kjøre bilcross!!

er ikke for ingen ting at jeg ikke bryr meg om at RCN bilen aldri blir ferdig, stor koser meg på bilcross jeg!!!

 

seff hadde det vert morro å vert med gutta ut i verden i de store klassene, men mange av de er sikert blærer a like vel

mye mere jord nære folk i bilcross:)

 

husker for mange år siden på lyngås vor broder'n gikk inn i telt opningen til han dere simonsen eller hva det var (hen med den MB c180 rcn bilen, han spurte pen om hvordan motor osv.. og fikk til svar hat han fikk gå ut, for han var for faen ikke på løp for å prate med folk....

 

det er oxo flere konkurenter i bilcross klassen en i de andre, da blir pokala mye mere verdt for min del;)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh jo takk. Var på jobb når bakkeløpet gikk jeg, fikk akkuratt fri på torsdag og fredag så jeg fikk kjørt. Ja var morro med Saab gitt, ikke umulig at det blir no mere saab framover gitt!

 

Hehe nesten prøve en gammal kadett igjen ja, blir nok morro det også. Værtfall sperre å sånn på denna, skal bli flotters. Skal ned til hellern å ta den i jiggen på mandag, er litt skeiv i tryne, hehe. jepp fikk med saab`n hjem igjen vett, var bare 3 andre bud enn mine! se om jeg bruker den på klubbløpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår