Xanderion Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg har ett budsjett på 2000kr pr basser (Skal ha 2 stykker) Hvilke subwoofere burde jeg velge? Jeg har to BF4501 monoblokker (ikke linket, men stilt likt) Har hørt at Seas Lotus'n (SW300) skal være rå (er på tilbud til 1900,-) men er det noen som er bedre i lydkvalitet? Siter [ Daniel Nilssen ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Denne slenger jeg meg med på, selv om jeg har bare har 1 stk BF4501 ! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 tror seas er ganske sikker vinner vis lydkvalitet står sterkt i hjertet ditt ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Jeg har et par Seas Lotus'n (SW300) i lukket kasse. De spiller ganske greit synes jeg. Men så har ikke jeg noe skikkelig forsterker enda heller da. Kjører på en dårlig ADS forsterker. Blir vel merken forskjell når jeg kjøper meg ny og bedre forsterker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg