Gå til innhold

Skal kjøpe min første bil

Ranger emnet


Kneggen

Anbefalte innlegg

Hallo. Har tenkt å kjøpe min første bil, men er litt usikker på hvilke bil jeg burde satse på.

 

Skal egentlig ikke bruken den til noen spesielt. Skal kun kjøre den litt fram og tilbake med kompiser og til og fra jobb. Kommer nok også til å ta en biltur med gutta av og til.

 

Prisen skal helst ligge på rundt 20 000 - 30 000kr.

 

Har sett litt på Audi 80, er dette et godt valg eller ikke, noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp audi 100 istede da. ser litt bedre ut de.

men så er nå volvo det å anbefale da. stopper aldri!

har nå to volvoer selv å er så fornøyd som en kan bli. den gamleste av de har rullet 400000km, men går like bra nå som da den kom ut av fabrikken!

Edit: Mens tyskerene _sliter_ etter 200000km (erfart)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk, motor er ikke alt.. Førstebilen skal du også ha råd til å bruke! Drit i hvor mange hk og liter det er i motoren , og brøleren mange går på når de skal fylle bensin og har råd til 7 liter.. :)

Mvh Ole_3400

2005 Subaru Impreza WRX

x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition

x: `94 Opel vectra

"Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så er nå volvo det å anbefale da. stopper aldri!

har nå to volvoer selv å er så fornøyd som en kan bli. den gamleste av de har rullet 400000km, men går like bra nå som da den kom ut av fabrikken!

Edit: Mens tyskerene _sliter_ etter 200000km (erfart)

:)

Det var nå ditt eksempel. Min salige far hadde en Bofors der råden kom ut av blokka på B 20en etter 140 000 km.

Min tyske bil runda i dag 332000 km så det er nok ikke noen fasit du har der

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina er greie biler:)

 

ville også kikket på

Denne så veldig flott ut, du har bil i 300 000 km til

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14244233&sid=xz8rad2J1WV932514&WT.svl=tabs

Fin farge:)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14059983&sid=xz8rad2J1WV932514&WT.svl=tabs

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14047309&sid=xz8rad2J1WV932514&WT.svl=tabs

 

sitat fra erfaren mazda mekaniker "323 e nån slitestrærke jævla"

disse bilene tåler alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår