Zerox Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Disse stolene satt i en Volvo jeg kjøpte en gang. Jeg vet ikke hva disse stolene heter eller hvilke biler dem passer til. Han med volvoen hadde laget egene fester til dem. Noe som uansett ikke er vansklig å lage. Stolene er med vipperygg, og hele og pene. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 1200,- Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Ser ut som det er seter fra Volvo 400-serie...:cool: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Det kan hende. Står ikke noe på dem. men passet ihvertfall ikke orginalt på 240´n.. Ganske pene stoler til å være i 4 serien isåfall. Vipperygg og en del mer støtte enn orginale vanlig volvo stoler.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Blei 400-serien levert som todørs da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Jeg kan ikke 4 serien. ( det er ikke volvo ) kun "wannabe" men jeg tror ikke det.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Originally posted by Zerox Jeg kan ikke 4 serien. ( det er ikke volvo ) kun "wannabe" men jeg tror ikke det.. Jeg driver bare å tenker på 460. Disse setene er vel fra en 480, den pene vidunder vogna! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Jepp, det kan hende :) Takk for tipset! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Jepp, det er 99% sikkert 480ES stoler! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Formen på dem er helt lik de min lillesøster har i sin 440GLT (den har mer "sporty" interiør enn 440GL) og med de røde stripene i tillegg så MÅ det være 480-stoler! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 1000,- Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Var det en 240 de satt i når du fikk dem? Er det det "hjemmelagde" understellet som sitter på? Kan gi deg et bud på 500,- for begge... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Kan du legge ut bilde av førersetet og understellet? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Er ikke noe vits, for jeg selger de ikke for 500,- uansett.. Da bruker jeg dem heller i 242´n min... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Må jo prøve seg da... Sleng ut noen bilder så skal jeg se om du kan få det du ønsker for dem! Hvordan er høyden og bredden på disse stolene i forhold til 240-stolene(gamle typen)? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg