Grimmi Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Tømmer jeg tredje giret ut så greier den ikke å dra fjerde med en gang. Må lissom pumpegasse ett par ganger så kommer den.. Virker som den greier og holde turbotrykket oppe. Små fusking vis jeg ligger i 100 km på femtegir og. Egentlig vanskelig og beskrive åssen den er. Er en 2,2 turbo. Byttet til ny bensinpumpe for ikke lenge siden. Men litt rar lyd i den når jeg står på tomgang. Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 om du har noen lekkasje i turbosystemet, boost og vakuum slanger. Sjekk tomgangs motoren også. kan begynne med det:viske: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg