smesli Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Har en bmw 525tds som blir varm når den står på tomgang og jeg kjører med den.noen som veit hva dette kan være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 hvor varm? termostaten? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smesli Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 måleren går nesten ned til det rød.er helst når jeg kjører i motbakker å den står på tomgang at den blir varm,er noen ganger som måleren går tilbake å.vifta går ikke heller når den blir varm.har nettop bytta viskosen toppakningen ekspansjonstanke. vannpumpa og termostaten blei bytta for ca 8 måneder siden.jeg ville nesten tru at det er termostaten jeg å siden ikke vifta går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Prøv og bytt termostat da, men om det ikkje går kan du bare prøve med å sette i ei ny og større kjølevifte. Kan det hende motoren dreg for tungt og da treng meire power. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Prøv og bytt termostat da, men om det ikkje går kan du bare prøve med å sette i ei ny og større kjølevifte.Kan det hende motoren dreg for tungt og da treng meire power. en org motor med org kjølestystem fra bmw burde jo holde. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg