litjfjellet Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Hei! Vurderer å kjøpe meg en 2001 Ford Mondeo 2,0 td i sommer. Har derfor bestilt meg to stk. Alpine SWX-1243D og to stk. Alpine PDX-1.1000 fra usa. Det jeg lurer på er om jeg må få tak i et nytt batteri eller et ekstra? er orginal batteriet bra nok? må jeg gjøre noe med dynamoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Hei!Vurderer å kjøpe meg en 2001 Ford Mondeo 2,0 td i sommer. Har derfor bestilt meg to stk. Alpine SWX-1243D og to stk. Alpine PDX-1.1000 fra usa. Det jeg lurer på er om jeg må få tak i et nytt batteri eller et ekstra? er orginal batteriet bra nok? må jeg gjøre noe med dynamoen? du bør, merk bør, få deg nytt batteri. Et såkalt bilstereo batteri som kinetik, stinger, optima etc. og en oppgradert dynamo er ikke dumt, men heller ikke nødvendig mener jeg. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg