Kakka Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Jeg mistet lappen i natt for å kjøre i 132 i 80 sonen, Ble fulgt av sivil politibil som la seg helt opp i baken på meg å hadde en hastighet på minst 182 når han fulgte etter meg. De stoppet meg å var uuniformert og viste ingen bevis på at de var politi... Har jeg noen rettigheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Hadde de heller ikke sånn "smykke" hengene rundt halsen? me sånn kort i? Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Jeg mistet lappen i natt for å kjøre i 132 i 80 sonen, Ble fulgt av sivil politibil som la seg helt opp i baken på meg å hadde en hastighet på minst 182 når han fulgte etter meg. De stoppet meg å var uuniformert og viste ingen bevis på at de var politi... Har jeg noen rettigheter? Du har i utgangspunktet de samme rettigheten som alle andre som er siktet for et straffbart forhold, skulle jeg anta. Det er lettere å svare hvis du spør om det du eventuelt lurer på, istedenfor å spørre om du har noen rettigheter ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg