Gå til innhold

Garasje kontrakt

Ranger emnet


Gooner87

Anbefalte innlegg

Kontrakt ved garasjekjøp.

 

Vedrørende kjøp av garasje i >adresse<

 

Jeg ______________ har besiktet og og prøvekjørt garasjen og kjøper den slik som den står.

 

Selger _____________ får penger når begge har signert kontrakten.Enten kontant eller overført til bankkonto (kontonummer).

 

Signatur selger: _____________

Signatur kjøper: _____________

 

Noe sånt? :D

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med kommunen. fikk beskjed om lage en kontrakt mellom private som senere må sendes til kommunen for godkejennelse, slik at jeg får garasjen overført til mitt navn.

 

Noe i den duren jeg tenkte Viking067. Men ser for meg at det litt vanskelig å prøvekjøre en garasje:D

 

Prøvde å lage en kontrakt nå. Men når jeg legger den ut her, blir oppsettet helt feil.

 

noen som kunne sette på denne? Kan sendes som fil ved hjelp av mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har snakket med kommunen. fikk beskjed om lage en kontrakt mellom private som senere må sendes til kommunen for godkejennelse, slik at jeg får garasjen overført til mitt navn.

 

Noe i den duren jeg tenkte Viking067. Men ser for meg at det litt vanskelig å prøvekjøre en garasje:D

 

Prøvde å lage en kontrakt nå. Men når jeg legger den ut her, blir oppsettet helt feil.

 

noen som kunne sette på denne? Kan sendes som fil ved hjelp av mail.

 

Dersom du skal kjøpe grunn av personen er det viktig at du kjøper vel en meter ut fra garasjen også, det er nemlig ikke lov å oppføre bygg nermere enn 75cm fra annens eiendom, og ettersom mannen mest sannsynlig stryker med i løpet av de neste 10-20 årene, så kan du få problemer med fremtidige naboer, og kan i ekstreme tilfeller måtte rive garasjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår