fenderking28 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Da var vi igang med ombygging av bagasjerommet. har idag ribba hele dritten. alt av paneler er fjernet. har støvsugd og vaska med godt såpevann. herregud det var mye dritt det bak. spesielt bak panelene. så ikke ut. bilder kommer senere.:ratatatat Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 lurer og på angående subbkasse. er det best med spon eller mdf plater. og hva slags tykkelse bør jeg ha. skal ha i 2 12" subber på 17 kg pr stk. må være noe som holder godt. :worshipbm: Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lilsaint Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 det vil lønne seg med mdf 22mm Siter Golf Iv gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 det vil lønne seg med mdf 22mm 22mm er vel litt lite. jeg har 35mm eller noe og det lønner seg. hehe. lett for å bli ødelagt de små. kompisen min blåste ut veggen på 25mm. Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 har handlet 22mm idag. :worshipbm: Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 35mm mdf? det har jeg ikke sett på byggmakker zeiner engang. Jeg har brukt 16mm, 19mm og 22mm mdf plater, funker fortsatt fint alt sammen..er vel anbefalt minimum 19mm til de fleste kasser.. Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 sliter sykt med mål på kassen. hekkan dette er stress. har funnet ut jeg trenger 2*43 liter. skal ha in 2 12" basser. det skal bygges en stor kasse. :ratatatat Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 86l + port? blir ikke så veldig stort det.. Har en 158 liter i en liten corolla hatchback, fortsatt plass til førstehjelps kit og balltre! Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 fine. da har du det du trenger:ratatatat Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Har det skjedd noe her da?få fram noen bilder og updates da:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 det har skjedd ting ja. noen ting er lagt på is. 2 subber er på plass. monoblokk er på plass 6*9 er på plass forsterker til resten av bilen er på plass men mangler subkassen. tenker på å kjøpe en ferdigbygd da jeg sliter med byggingen.:worshipbm: Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fenderking28 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 sånn e det Siter bmw e34 Hater parkeringsvakter og politi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg