rayves Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Har nylig kjøpt en 2007 Golf Plus Goal, men er ikke i stand til å finne ut hva 'Goal' innebærer. Noen som kan fortelle meg hva denne har/ikke har i forhold til andre Plus-utgaver? Er vel under middels interessert i biler og brydde meg lite om dette inntil jeg begynte å få spørsmål :) mvh Uvitende Golf-eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardstyler Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil så var det vel en "spesialmodell" som kom ut når Tyskland arrangerte fotball vm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jeg kjøpte meg en "goal" i dag og det er vel bare den stygge dekoren på sidene og setene som er anderledes. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg