Olsenface Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hei Jeg har en Audi a4 1.8 99 model Er ikke så mye som skal til men når jeg skal ha den i andre gir så må jeg liksom "presse" den i gir. Har prøvd å smøre med vaselin, gikk litt bedre men fortsatt så er det litt vondt å få den i andre gir Hva kan det komme av? Noen som vet ? ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Dårlige synkringer i girkassen antageligvis. Hvor har du smørt med vaselin? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenface Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Dårlige synkringer i girkassen antageligvis.Hvor har du smørt med vaselin? Jeg har smurt på "gir overføringene" altså løfta opp skinnet på girspaken å smurt vaselin der, siden det er "plastikk" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Jeg har smurt på "gir overføringene" altså løfta opp skinnet på girspaken å smurt vaselin der, siden det er "plastikk" Ikke noe poeng i det, da det er akkurat samme bevegelse for å få den i 4. og revers ;) Er nok synkringene på 2.-giret ditt, som regel de som har går først. Hvor langt har bilen gått? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsenface Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 165k km har'n vel gått nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg