pumpedyse Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by borabora Var edru hele helga og kjørte. :D (Noen månder siden sist.. :rolleyes: ) Bra nok svar? :D Hmm... Da er din chippet? Har du pris og sånn på chip, hvor gjorde du det? Og samme spm på eksosanlegg? Tror kameraten min vil ha sånn oxo. ;) Mye NM blir det da? er vel ca 400 etter chip. Tja, min er jo 210 hk orginalt.... :rolleyes: og 260 NM orginalt. min chipet ja. er ca 185 hk i den nå. sparker bra det men jeg sette på supersprint fra V6 4motion bare fjerne katen gir nesten 15 hk, det er i ca 390 nm i den så jeg slenge båten på henger bak å fire i bilen med bagasje og og nesten ikke merke det........ Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 skulle vært artig å sjekket effekten i en chippet diesel bil. har du noengang testet på rullende landevei? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Kjetilr skulle vært artig å sjekket effekten i en chippet diesel bil. har du noengang testet på rullende landevei? jeg skal på flissundet til våren tenkte jeg.. må ha 4 hjulsrulle men jeg har ikke testet det nei. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Sjekk nyeste Drive, der er det reportasje om en chippet Seat Lèon TDI. Imponerende tall, selv om den er målt på lottorullene i flissundet. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 rs motor i hunndalen ved gjøvik har skikkelig rulle, med ekte tall.. helt ny 4wd benk... bremset eivin opland sin lancer der ifjor.. det var skikkelig artig å både se og høre... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Kjetilr rs motor i hunndalen ved gjøvik har skikkelig rulle, med ekte tall.. helt ny 4wd benk... bremset eivin opland sin lancer der ifjor.. det var skikkelig artig å både se og høre... Vet du pris for 4-hjuls måling? Passe langt dit. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by aWeX Sjekk nyeste Drive, der er det reportasje om en chippet Seat Lèon TDI. Imponerende tall, selv om den er målt på lottorullene i flissundet. har du talla der ??? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by borabora Vet du pris for 4-hjuls måling? Passe langt dit. :D veit ikke helt.. burde ikke koste all verden.. gjort på en halv time alt sammen.. bremset rallybilen og justerte den der, men det ble byttejobb da jeg lagde endel til rallycross bilen til Robert Skaugerud.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by borabora Vet du pris for 4-hjuls måling? Passe langt dit. :D flissundet tar ca 1000 lappen... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by pumpedyse flissundet tar ca 1000 lappen... Langt dit i forhold, oxo vil ikke ha bilen hos dem. Som sagt før, lottorulle.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by pumpedyse flissundet tar ca 1000 lappen... men er dt korrekt det de måler der?? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Kjetilr men er dt korrekt det de måler der?? det er nok en annen sak, er vel kansje på tide calibrere rulla kansje. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 :D he he.. gjelder forøvrig mange det.. he he... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Jeg målte min før/etter med g-tech.. Denne g-tech`n har vi også brukt på mange forskjellige familiebiler med orginale motorer for å få et referasnepunkt, og den viser seg utmerket til hobbybruk! Før trimming viste den et snitt mellom 107 og 110hk.. Etter chip lå den irundt 135hk! Dette er snitt av maaaange tester.. Ja jeg vet g-tech ikke er et 100% korrekt måleinstrument, men jeg er overasket hvor riktig den viser! Har som sagt prøvd den på MANGE biler nå.. alt ifra 75hk til 400hk.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Takk for svar! Gidder å ikke å lage nok mekk.. Blir nok heller bensinbil med turbo senere(da kan jeg ha dump). Men gir luftfilter og ny eksos noe merkbar effekt på en diesel?? BMW 325TDS.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg