hpn909 Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Ser etter en 2-din spiller som har iPod-tilkopling og Bluetooth. Jeg trenger egentlig ikke navigering, har Tomtom, og syns dette fordyrer unødig. Har sett på Pioneer FH-P80BT, den "møter" spesifikasjonene mine, men ser ikke ut i måneskinn. Noen som har noe godt forslag? Det er mange 1-din spillere som er bra, og det finnes dobbelbrakett jeg kan bruke, men da trenger jeg et godt forslag til hva jeg skal bruke det andre rommet til. HPN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Har sett på Pioneer FH-P80BT, den "møter" spesifikasjonene mine, men ser ikke ut i måneskinnIkke lett den der... du vil altså heller ikke ha DVD/LCD-skjerm heller? Clarion møter kanskje ikke måneskinnsspesifikasjonen din den heller? Nok av farger å velge imellom, 728. En ulempe er iPod-tilkobling via front isåfall... Ellers en annen fra Clarion: Fullt iPod-kompatibel i det minste, men så var det det med måneskinnet dah... ;) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 JVC, med iPod-styring over ekstra adapter: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 ...og fra Kenwood: Men da er det vel mørkt ang. måneskinnet... :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hpn909 Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Takk for innspill, TransMedia. Her var plass til noen måneformørkelser, men den ene til Clarion var et hakk bedre enn Pioneer, og hadde stillbare farger. Ellers heller jeg nok kanskje mer mot "helskjerm" etter hvert. Pioneer har en ny serie underveis, VW har jo sine egne modeller. MFD 2/3, dyre). Masse å velge i om jeg velger hel skjerm. hpn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 nye serien til pioneer virker lovende.. starter vel på 6995,- veil utsalgspris :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 fyfaen så stygge de var.. kjøp heller noe som nesten bare er skjerm.. denne linger på "orginal" vag navi.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13942560&sid=xz6cabdTkh3129803&WT.svl=Bilde http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4115&katid=173&mid=m436&id=&vn=736 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4159&katid=5&mid=m436&id=&vn=736 Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg