_focus_ Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Har akkurat samme bil som deg, samme grønnfarge og årsmodell. Kjøpte i sommer, hadde gått 85000. Den er for øyeblikket helt orginal, men skal nå sette på noen ST170 felger, ta på hvite blinkers og senke den litt. Tenker også å lakkere kaliperne sølv og baktrommelen svart, slik du har gjort. Baktrommelen ser ganske rustet ut, så det blir en del å pusse. Tenker å bruke en litt mattere svartfarge. Hvordan tok ST170-felgene seg ut før du hadde senket bilen? Har ikke lyst å forandre for mye på den, er litt konservativ når det gjelder styling. jeg hadde ikke st170 felgene på før jeg hadde senket den jeg..så kan ikke svare på det.. men tror det kan bli fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Seriøst,den var fin:D Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjaks Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 (endret) Bilen din ble utrolig flott forresten! Skikkelig pent stylet. Jeg har fått på st170-felgene, men har ikke disse kapslene i midten. Får vel kjøpt de til 600,- fra England, men har funnet ut at jeg liker slik de ser ut uten. Ser litt mer racing-aktig ut, litt upolert. Ellers skal jeg bestille blinkers og muligens en eksosstuss, lignende den du har. Hvilken side bestilte du delene fra? Den tok seg forresten overraskende bra ut usenket, så beholder den slik inntil videre. Mye styr med å senke den også, ikke noe jeg legger meg ut på selv. Arti å se jenter med spray, pussebørste og arbeidshansker. Skulle vært fler av de. Endret Mars 16, 2009 av kjaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Kjempefin focus siden den har Rs styling... Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Smooth bil, men her ser jeg at du har stjålet idéen min =P Hva har du gitt for dette RS-kittet? Og du har ikke planer om å lakkere bilen i Fords ST blå da? :D Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollibompa Skrevet Juli 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2009 Skal du selge bilen din nå eller? :p http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18293202 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg