Mondeo_85 Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Etter at den gamle grå er vraket, ble det kjøpt inn ein ny golf.. hehe.. Her er eit bilde fra salgs annonsen.. Da bilen blei hentet var det ikkje skilter på den, og noen lekkre stålfelger.. hehe.. Og her er bilde etter, 1 eu godkjenning og litt arbeid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Fant ut at det var brudd på ledningen til lambdasinde på golfen min.. det er ein type 19e-g. noen som veit om dette er noe føler eller bare ein avansert kabelsko?? sorry for dårligt bilde.. Det er brudd på ledningen i enden av det oransje.. noen som veit noe om den delen, eventuelt ka den heiter vist eg må bestille ny... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 grattis med ny bil =) lykke til likte den første godt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Måtte ta bilde ein kveld han va blitt nyvaska og stelt... Og så var endeligt pakken fra tm ankommet og blitt montert... Klar glass i heile fronten... :yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 fin bil, ka motor som står i bilen? ;) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 fin bil, ka motor som står i bilen? ;) e nok bare ein stakkars 1,8 på 90 esel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Nice:) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Har no kjøpt nye felger som skal på til våren.. er brukte felger så di er ikkje strøkne.. så eg lurer litt på å lakke di.. her er no noen bilder, ikkje av beste kvalitet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 naais :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 pent =) ligner veldig på EX felgene mine kan du se om hvilken dekk dim som er på dem ? og er den ene bak litt kanta ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 er vel 215/40-16 som er på di.. trur det er fleire som er kant kjørt.. men kjenne historikken på di siden di kom på ein golf 2 fra tyskland, så disse har gått på rundgang blant venner og bekjente.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Trenger noen meininger her no.. pga at felgene har ein del sår så har eg tenkt å lakke di.. men lurte litt på ka eg skal gå for.. valge står liksom mellom lakke heile felgen kvit eller kun sentere kvit med polert kant.. noen som kan komme med noen innspill?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas90 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Trenger noen meininger her no.. pga at felgene har ein del sår så har eg tenkt å lakke di.. men lurte litt på ka eg skal gå for.. valge står liksom mellom lakke heile felgen kvit eller kun sentere kvit med polert kant.. noen som kan komme med noen innspill?? Klarer ikke helt å se for meg blandingen hvit og blank sølv, så jeg tror helt hvit vil se mye mer gjennomført ut. Men du kan jo egentlig bare lakke senterdelen først (blir vel helsikke med maskering og sånn men) og se hva du synes, og da lakkere resten om det ikke blir no bra. Siter - 2001 Audi A6 Allroad 2.5 TDI - 1985 VW Golf 1.6 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KolsGolf Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Wow, ghost, den der digga jeg as! Er det din? Jævlig fresh, men samtidig bare å pælme skia på taket!=P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg