Helios Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Mondeo Og hva bakvingen angår så er det nok en grunn til at den sitter der den gjør! Det er ikke bestandig at det Torshov selger er det beste;) Enig med deg der..hehe. jeg syns bare det var stygt. og det er sjeldent man finner en pen vinge hos torshov ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Kjetilr Det er egentlig rart at en så stor organisasjon som rallyart var ikke greier å sette sammen en moderne bil. hvertfall når en tenker på hvor overlegne mitsu var før.. Kan virka som om de sovna i timen, akkurat som de gjorde med den første wrc bilen.. Ralliart døde vel sammen med den forrige EVO7 WRC! Det er en ny organisasjon med base i Køln (tror jeg) ved navn Mitsubishi Motor Sport, MMS, som holder på nå! Jeg er rimelig sikker på at de kommer sterkt, men de selger vel litt lite biler for tida! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Ralliart UK heter vel Xtreme Automobiles nå? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Mondeo Tror nok Mitsu har en baktanke med det konservative! De har uttalt at de ikke er med i toppen i år fordi bilen ikke er nok utprøvd enda! .. Og hva har alle de andre teamene mest problemer med? Jo drivverket, og da spes de aktive diffene! Det Mitsu gjør er at de tester ut motor og understell. Når dette er utsortert kommer de med halvautomatisk gearkasse og aktive diffsperrer! Vent og se! Tror også dette er for å prøve ut alternative deler. Så overlegne Lancer var i en årreke tviler jeg sterkt på at de trekker seg tilbake nå. Vil tro at det de holder på med nå vil være til stor fordel om noen år. I stedet for å følge "alle de andre" så er de ute etter å utforske noen nye mer holdbare og mulig bedre(?) deler. Jeg er sikker på at de kommer sterkt tilbake. Synes ikke den var så stygg jeg. Likte ikke vingen og skjermene, men resten ser jo egentlig ut som en real WRC bil. Viser muskler og kraft (kansje for å skremme litt :D ) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg