nillesparadis Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Får nemlig ikke låst opp bensin-luken, da sikringen antageligvis er gåen...har sjekket at det ikke er batteriene i nøkkelen som er døde, det blinker rødt og grønt slik det skal både i speilet og i håndtaket på fører-siden, men ingen dører låses eller åpnes..:w00t .....og så er bensin-luka låst....jeg vet ikke hvilken sikring som må byttes, og heller ikke hvordan det skal gjøres....er både blond og kvinne, jeg...:fatality:: Kan noen hjelpe meg?? :helpme: Mvh Pernille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Er del en sikringsboks under huven, og en på siden av dashn? tror jeg. Sjekke den under huven, er jo bare å sjekke om en sikring er røket. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 På min eldre Eklasse er det en liten manuell vakuumpumpe på innsiden av bilen. I bagasjerommet der som du ser tankpåfyllingen innenfra. Denne kan man dra i så åpner det seg. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg