MCS HARTGE Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Er i ferd med å kjøpe min første mini. Dette er en 2003 cooper s med modefisering av hartge i tyskland. bilen er nå på rutine feilsøking hos bmw og jeg lurer på om noen har erfaring med hvor presis en slik test? eventuelt noe annet jeg bør se etter som kan bli et problem? kjente feil og mangler? Bilder kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Velkommen til forumet:) Jeg har ikke erfaring med slike tester av BMW, men du bør være obs på clutch, girkassen, hør om kjøleviften går riktig. Sjekk historikken på bilen, se om de som har eid bilen har tatt vare på den etc. Er det den sorte 2002/2003 på finn.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Rutinefeilsøking??? Har du bilen inne for kontroll? da hadde jeg mye heller gjort dette hos NAF som er helt uavhengi ifh. importøren! Naf skriver opp ALT som er galt for de har ikke noe å tape på det, dmen det har importøren så det kan ha lett for å "se over" ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Eventuelt IF, og ta IF bruktbil garanti.. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Eventuelt IF, og ta IF bruktbil garanti..Da er det fortsatt forhandleren/merkeverksted ol. som tar testen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MCS HARTGE Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 takker for hurtige svar! det er ikke kontroll, det er for å få en fagmann til å se på bilen.. vi får se hvordan det går, uansett er det selger som betaler for sjekk av bilen.. alle servicer er fulgt og bilen er på papiret feilfri.. Bilen har ikke ligget på finn.no Den er blå med hvitt tak, mer info kommer! gleder meg nå ihvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Kommer det enda flere Hartge MCS'er til Bergen nå altså? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MCS HARTGE Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 hehe.. den er i bergen allerede! vært her i et år! noen som vet hvor mange hartge minier det er egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 vet ikke antallet, men er ikke så alt for mange av oss tror jeg:) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg har sett minst 2 i Bergen. I Norge er det vel en del av de etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg