Riisern Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Noen som har 4 stk vinter dekk på felg med boltsirkel 4*100. Samma hvordan tilstanden er. Oslo området! Må ha i dag!!! Har lånt meg bil denne uka,men den har sommerdekk på og eieren har ikke vinterdekk. Så om noen har 4 stk evt 2 stk dekk på felg som bare ligger å støver eller er på vei i søpla så henter jeg fort som FY. HELP ME!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Riisern Noen som har 4 stk vinter dekk på felg med boltsirkel 4*100. Samma hvordan tilstanden er. Oslo området! Må ha i dag!!! Har lånt meg bil denne uka,men den har sommerdekk på og eieren har ikke vinterdekk. Så om noen har 4 stk evt 2 stk dekk på felg som bare ligger å støver eller er på vei i søpla så henter jeg fort som FY. HELP ME!! har noen utrolig rustne og fine piggdekk på 13" liggende i garasjen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Pris og lokalasjon? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg