Hedgehog1337 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hei alle sammen! Idag har jeg vært så heldig å få kjøpt meg en Honda civic 1.5 LSI 94 modell :). Nydelig bil. Strøken i lakken, Det er skåret ut luftinntak i panser, Lyktesenkere, Klare røde blink rundt hele, røde baklamper, Karbon vinge, Effektanlegg, Luftfilter pluss krommet luftfilter rør, Lakkert rød innv, røde/svarte setetrekk innv, helt nytt senkesett (Godkjent)og ikke vinterkjørt. Jeg syns den er mega tøff ^^,. Jeg skal prøve å finne noen nye felger og dekk. Vet ikke om jeg skal ha lavprofil? Rister vel ihjæl? :P. Interiøret er det litt å gjøre med. Skal kjøpe nye stoler, ratt, girkule, sote vindu bak, anlegg i bilen kommer etterhvert. si hva dere syns om bilen =) liker både dårlige og gode kommentarer ^^, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Tøff bil :) Men skaff deg motor som tilsvarer utseende, hadde samme bil før, tok meg ikke så lang tid før jeg heiv nedi en VTi motor, så ble bilen en helt annen bil! Lavprofil er ikke noe prob å kjøre med :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedgehog1337 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Tøff bil :) Men skaff deg motor som tilsvarer utseende, hadde samme bil før, tok meg ikke så lang tid før jeg heiv nedi en VTi motor, så ble bilen en helt annen bil! Lavprofil er ikke noe prob å kjøre med :) En motor ja. skal nok klare å skaffe det iløpet av non måneder. Da blir det lavprofil! ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 B16A2 swap ;) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedgehog1337 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Har du anelse om hvor jeg kan få tak i det? Er ikke så lett kan jeg tenke meg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 der jeg kjøpte det :P http://www.jdm-online.com JDM motor, 170 hk ca. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedgehog1337 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 der jeg kjøpte det :P http://www.jdm-online.com JDM motor, 170 hk ca. okei ;) takker! Gikk shippinga osv greit eller? Med tanke på at jeg kanskje skulle velge samme alternativ som deg. Tok du LSD eller SiR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rio Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 meld deg inn på club-honda.org ;) fin bil ! tilogmed "JDM" parklys ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedgehog1337 Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 meld deg inn på club-honda.org ;) fin bil ! tilogmed "JDM" parklys ;) Hey =) Takk for det! Har planer om å være betalende medlem på club-honda.org =). Skal bare ordne litt på økonomien før jeg betaler for noe annet. Kan nok være JDM parklys ja xD har ikke satt meg inn i så mye av det der enda :P. Snakkes på club-honda da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausen Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Feit bil! Eneste som var litt dumt var den voldsomme vingen og heftig gørre felger :P Ellers svært pen koker ;) Siter VW Golf 3 -96 mod. 1.8L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 okei ;) takker! Gikk shippinga osv greit eller? Med tanke på at jeg kanskje skulle velge samme alternativ som deg. Tok du LSD eller SiR? Jeg handla en SiR ( mener jeg, b16a motor i allefall ) motor med LSD :P Lsd er girkasse med sperre Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Hvis du fjerner pakkistribuna på den er den gulle god! Gratulerer! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Siden jeg personlig HATER strykebrett på bakluka, så blir jeg å si: Fjern vingen, så blir den pen:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Veldig tøff bil du har, men personlig liker jeg ikke den nettingen du har i fronten. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Hvis du fjerner pakkistribuna på den er den gulle god!Gratulerer! Tror ikke du vet hva en pakkistribune er :P BTW: Ikke noe problem å få godkjent bilen med B16A2 motor. Du må også huske å bytte: - Bremsekraftforsterkeer, bremser foran og bak, understeller, stabstag i motor rommet. Men. Vil du har mer power uten at det koster veldig mye mer kan du budere å sette inn understell og motor fra Integra Type R. Samme jobben, men du får 200hk. Lykke til! Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg