maagnus Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 fikk ingen svar på bilstereo forumet, så prøver her. Noen som vet om det går ann å få norske kart på amerikansk kenwood dnx5120? Enheten er kjøpt i usa fra sonicelectronix. når jeg skulle oppdatere enheten, så lastet jeg bare ned en fil, og brente den på en cd. så gjorde spilleren resten selv.. Hadde vært greit om noen hadde vist hvordan man får norske kart, om i det heletatt er mulig :) Takker for alle svar :) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 mulig du kan bruke kart fra tom tom men det er jeg ikke sikker på. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hmm.. Okei :D Men hvordan legger jeg de så inn? :S Legger jeg de bare på en cd og sette den inn i spilleren, eller er det mer avansert enn som så? ;D Takker for svar :) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg kjøpte en Pioneer Avic D3 fra USA til min Octavia, og spurte hos en som forhandler Pioneer, og hun sa at det gikk ikke å brenne navigasjons-dvd`en over som sonefri... Men at jeg kunne kjøpe Europeiske kart på amerikansk dvd (sone 1) fra Pioneer, disse koster 2500... noe dyrt, men fortsatt mye billigere enn å kjøpe hele rukkelet i Norge...;) Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Takk Takk 4x4TDi ;) Endelig ett skikkelig svar :D Skal ringe kenwood importøren og høre hva de sier :D Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 dette lurer jeg også på.kom gjerne med tilbakemld. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorthViking Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Ser at Pioeer AVIC serien er utrolig mye billigere i USA. Er det bare å handle på Ebay og montere? Passer de europeiske biler eller er det noen catch her? Bortsett fra kartene selvsagt, som er amerikanske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Jeg kjøpte Avic D3 fra USA. Jeg betalte $730 for den (pluss moms). Var så heldig at selger hadde skrevet $500 på pakken så jeg slapp unna med mindre moms enn beregna:D Havna derfor på under 5000 kr for pakka med spilleren, iPod-kabel, fjernkontroll og bluetooth-boksen...:) Handsfreefunksjonen er forresten bare helt digg:D Det er ikke noe problem å montere og bruke denne. Men det kan være greit å vite at i USA går FM båndet til radioen på oddetall, og her i Norge bruker vi både oddetall og partall, slik at du vil ikke få inn alle kanalene. Dette har jeg spesielt merket nå i sommer når det har blitt litt langkjøring... Da sliter jeg litt med å få radio i det hele tatt. Men den pakken som jeg kjøpte, var med kabel til iPod, så da er det egentlig ikke noe problem når du kan koble den til, legge den i hanskerommet og ha timesvis med din egen go`musikk...;) En annen ting er at selv om radioen finner kanalene, så kommer det ikke opp navn på de... Så da må du nesten høre på kanalen til du finner ut hvor du har havna...;) Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 dette lurer jeg også på.kom gjerne med tilbakemld. så lenge man ikke har minnekortleser på spilleren, er dette per dags dato ikke mulig, men muligens etter neste oppgradering fra kenwood og garmin. beklageligvis. Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg