AndreasK Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hei. Av og til når jeg har vært ute å kjørt i de siste dagene har jeg plutselig mistet motstandet i clutchpedalen. Motstanden kommer tilbake med en gang hvis jeg trykker inn pedalen på nytt. Hva kan være galt? Begynner clutchen å bli dårlig? Takker for hjelp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Skal ikke ha noe å si om clutchen begynner å bli slitt. Hvis det er hydraulisk clutchoverføring: Sjekk at det er nok bremseveske i beholderen. Så prøv å lufte den skikkelig å se om det blir bedre. Blir det ikke bra kan det være hovedsylinderen til clutchen som er dårlig kanskje. Evt slavesylinderen, men da vil du se en lekkasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Hei. Takk for svar. Dumt spm. kanskje, men hvordan lufter jeg clutchen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg