dragonfire Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 problemet med sentrallåsen er som følger: funker helt fint med nøkkel,men med fjernkontrollen går det ikke å låse igjen,men går an å låse opp alt unntatt førerdør. kan være elektrisk,eller så har et eller annet hengt seg opp et sted... ikke noe stort problem,men utrolig irriterende :p problemet med dashlyset er at selve lyset til instrumentpanelet har tatt kvelden,alt av indikatorer funker fint(blinklys,fjernlys osv.). dersom noen har tips til hvor en skal begynne å feilsøke,demontering og lignende hadde det vært fint :) kan jo så klart bare være ei pære som har gått for alt jeg vet.... setter pris på alt av tilbakemeldinger :D Siter Opel Vectra stv. 1.6 16V http://www.bilforumet.no/prosjektforum/203077-opel-vectra-stv-langtidsprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Reagerer låsene når du prøver å låse med fjernkontrollen? Jeg tipper de (alle låsene, untatt den på førerdøren) låser for så å låse opp igjen. En får ikke låst bilen hvis ikke førerdøren låser. Tipper derfor på at det elektriske i førerdøren er dårlig/defekt. Lyset i dashbordet består av flere pærer, så hvis alt plutselig har blitt mørkt, så må det være noe feil med lysbryteren din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragonfire Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Reagerer låsene når du prøver å låse med fjernkontrollen?Jeg tipper de (alle låsene, untatt den på førerdøren) låser for så å låse opp igjen. En får ikke låst bilen hvis ikke førerdøren låser. Tipper derfor på at det elektriske i førerdøren er dårlig/defekt. Lyset i dashbordet består av flere pærer, så hvis alt plutselig har blitt mørkt, så må det være noe feil med lysbryteren din. sist jeg prøvde med fjernkontrollen reagerte alle untatt førerdøra ja,for så låse opp igjen med en gang. spørs om det blir en tur til høggern eller noe sånn for å lete opp deler da,skader ikke å prøve med andre deler som skal funke. takk for bra svar,ble litt klokere nå i alle fall:D Siter Opel Vectra stv. 1.6 16V http://www.bilforumet.no/prosjektforum/203077-opel-vectra-stv-langtidsprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg