OutCold Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Hvor kan man kjøpe holdere til nummerskilt på bilen? Jeg har ett feste bak men ikke foran og jeg vil gjerne slippe å bore hull i forskjermen på bila igjen når den er nylakkert. Skulle gjerne hatt bare en liten holder som jeg kan plassere i ett av hullene/luftinntakene, betaler gjerne litt mer i gebyr for ett lite skilt på biltilsynet enn å ødelegge fronten på bilen igjen.. Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 er vel ikke bare å betale et gebyr for å få lite skilt? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Syns jeg leste det en plass, stemmer det ikke? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Får ikke små skilt lenger, selv om endel her inne kan fortelle om tanta til den avdøde naboen som hadde en kompis som fikk det en gang i tiden. Ring biltilsynet, så får du riktig svar med en gang :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg ser jo de små skiltene på nyere biler hele tiden..... Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Fra 01.01-08 så fikk man ikke de no lengre :S sist jeg spurte var 20 mai i forbindelse med visning av en amcar med lite skiltplass, og da sa de det samme. men er vel snakk om endringer igjen nå så vi får se :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Det enkleste er vel bare å oppsøke en bedrift som lager skilt, og lager skiltet ditt der. F.eks http://www.dekaltrim.nu/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 du kan det men ikke lovlig å bruke sånne skilt... men hvem bryr seg.. Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Det enkleste er vel bare å oppsøke en bedrift som lager skilt, og lager skiltet ditt der. F.eks http://www.dekaltrim.nu/ Bli tatt for dokumentfalsk? Epic fun! du kan det men ikke lovlig å bruke sånne skilt... men hvem bryr seg.. Kommer vel små skilt på biler som er typegodkjent for det? Har da sett Landrovere og Rangerovere som kommer med dette orginalt. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Blir nå vel ikke dokument forfalskning for å gjøre et skilt mindre!! Skriver jo så klart skilt-nr sitt på platen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Blir nå vel ikke dokument forfalskning for å gjøre et skilt mindre!! Skriver jo så klart skilt-nr sitt på platen. Les regelverket du; det er dokumentfalsk selv om du lager en identisk kopi av skiltet ditt. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Blir nå vel ikke dokument forfalskning for å gjøre et skilt mindre!! Skriver jo så klart skilt-nr sitt på platen. Prøv :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Ok så visst biler som Range Rover å slike får skitler fordi de er laga til det orginalt med liten skiltplass....hva sier de da om min som ikke har skiltplass i det hele tatt foran.... Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 hvilken bil har du som ikke har feste til nummerskilt forran a? :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Mazda Rx-7 FC Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg