reyerd Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Mistet alt ladetrykket på min 850t5 her om dagen, først kom lamdasond lampa på, å så forsvant ladetrykket. det gikk 2 dager så plutselig kom det tilbake å 2 dager senere sluttet lyset i dashbordet å lyse. har skjedd før også. noen som har peiling på hva det kan være? Motor er 2,0l 20v 210hk og bilen er 850t5 -96 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 ladetrykksregulatoten som har tatt kveld da kansje... ligger under luftfilterboks. har du autodata kan du teste den med et multimeter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyerd Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 autodata? er det et programm til dataen, så har jeg det. Men hva skal jeg se etter der? men om ladetrykksregulatoren har tatt kveld burde jo i teorien jeg ikke ha noen form for ladetrykk nå da? nå virker det som om alt funker på en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 les ut feilkoder da.. dette gjør du enkelt ved og lage deg et apperat... skal legge ut bruksanvisning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg