johnhell Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Har nettopp kjøpt meg 98 Mod Xantia Activa med turbo:D Men har lyst å sette inn en pioneer spiller fra gamle bilen. Hvor kan jeg få kjøpt overganger slik at jeg kan få rattet til å fungere med spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Har nettopp kjøpt meg 98 Mod Xantia Activa med turbo:DMen har lyst å sette inn en pioneer spiller fra gamle bilen. Hvor kan jeg få kjøpt overganger slik at jeg kan få rattet til å fungere med spilleren? De fleste steder som selger Pioneer skal kunne skaffe overgangen du trenger. Kommer ikke på noen nå, men bilradiospessialisten er kanskje en som heter ;-) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xantiaeier Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Ja, bilradiospesialisten selger overganger til spillere ( pioner ) koster 850 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg