espen_rs Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 men er redd clutch'n min begynner å ta kvelden... er ikke helt sikkert, men her om dagen lukta det svidd clutch når bilen bae sto på tomgang.. var på rudskogen,, så kan ha vært noe annet som lukta, men virka som det kom fra bilen min.. men er igrunn ikke noe poeng å bytte clutch før den ryker, så om jeg isåfall bare legger av no penger til den, men skaffer alt annet.. hvor lønner det seg å skaffe 3" eksos fra turbo og bak? og burde jeg vente med å skaffe meg det, til den nye turbo'n er på plass?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 ville kanskje ha ventet med eksos og det andre til bilen går igjenn, få på turboen og se at den går.. :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Vente litt til du har fått orden på bilen. Eksos er vel det siste du trenger for at få bilen på veien igjen, men kanskje det tøffeste da ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 ny turbo er forhåpentligvis bestilt.. kommer vel i neste uke eller uka etter der.. 8000 kom det på. Er vel en liten pussy som bestilte meg ny org turbo, men det får nå være.. Hadde vært gøy med mere HK men redd det kommer til å bli utrolig dyrt å oppgradere... Jeg har ikke no stort behov for mer hk, eneste hadde vært at det ville vært utrolig gøy =P Men men.. Gleder meg til bilen er frisk igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Synes dette var veldigt voksent gjort Espen! ;) Håper du får orden på bilen etter dette... //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Nei Espen, jeg synes ikke du er en liten "pussy" selv om du kjøpte orginal turbo, oppgraderinger er ikke for alle... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 har downpipen på Octavia samme delenr som på Golf? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Jupp..Jeg mener det.. Eller så kan du kjøpe en av meg..1500 kr,brukt i 2 timer.. 3 tommer downpipe,rustfritt stål,med bolter,må nok kjøpe nye pakninger.. Er også hull til 2 lambasone,med gjenger..Brukt på bilen min,og merket bra forskjell..Men jeg har bestilt nytt,med katalysator.. Du for sende meg en PM,hvis det er en liten intresse for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 godt det da =P men er blitt så i tvil om det er turbo'n eller ikke nå.. folk sier så forskjellig.. enten at det er turbo'n eller at det er hull i en slange... vannskelig det her... hehe.. går ut ifra at det er turbo'n, men kjipt å kjøpe ny, om det ikke skulle være den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 dra til VW da og få sjekka det opp, faen er kjipt og ha tubo til 8000kr liggenes hvis det er hull i en slange bare.... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Trodde du hadde feilsøkt dette tidligere... Ta deg en tur innom Skoda for en feilsøkning, koster 500 spenn men det kan det være verdt. Jeg hadde en feilmelding som het "Turbo pressure drop" tidligere og fikk bytta en "o-ring" ved turbon så var problemet løst. Så en test før du casher ut med 8000 hadde vært lurt her. //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 men hakke tid før på fredag,, slutter halv 4 hver dag utenom fredager, da er det halv 1... men jeg har jo bestilt turbo'n nå, hvordan blir det å avbestille da a? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hvis du har bestillt den fra et seriøst firma så skal det ikke være noe problem med retur. Det eneste jeg kan tenke meg er at du får et returgebyr hvis denne feks. er spesialbestillt, alltså ikke lagervare. //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Du Espen... Gå inn på Kjøp/Salg delen,så selges,og så går du inn på tuning..' Der selges det en Ko3 orginal turbo,som har gått 60-70000 km,pen og ingen slark..Passer rett på bilen din..Skal ha 3000 kr for den,og fyren holder til på Lier,er ikke langt unna for 5 øre..Slå til på den,så sparer du litt penger på det,men opp til deg.Prøver bare å hjelpe deg vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 spessialbestilte deler returneres ikke Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg