464388 Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Jeg har en bmw e39 som jeg skal skifte ut termostat termostathus vannpumpe, og vifteremer. Jeg får ikke løsnet slureviften som sitter på vannpumpen, og får da ikke ut plast platen rundt radiatoren. Jeg går ut i fra at mutteren som løsner sluerviften har lings gjenger. Er det noen som kan gi en hjelpende hånd, med en beskrivelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.E.A Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Da er lings ja. Sett på ein fast nøkkel og dra til nøkkelen med ein hammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
464388 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Da er lings ja. Sett på ein fast nøkkel og dra til nøkkelen med ein hammer. Takker så meget for tipset, nå er alt skiftet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg