Skillz2k Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Min far sin 316 fra 94 har begynt å bråke skikkelig i servo. Når jeg skal parkere og sånt så bråker den fælt når jeg beveger på rattet. Ikke noe lyd når jeg kjører ellers. Bare på lav fart og når jeg snur på rattet når jeg står parkert. Er den moden for utskifting??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hmm, sjekket oljen i det siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Er det og noe??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 er to typer olje der, ATF og 11s olje, står som regel på servooljelokket. Se om det er nok olje, ikke uvanlig at de lekker litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 hvor ofte skal sånt byttes?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Servoolje skal sånt sett ikke byttes, men har servoen blitt "straffet" mye, så kan det være ok å bytte om en er glad i bilen sin. Som regel byttes det aldri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Viss væske nivået er greit. er det noe annet som er gåent dA? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Da skal du ikke se bortifra at pumpa begynner å bli dårlig. Kan være verdt et forsøk å prøve å bytte olja, men har ingen stor tro på det. Burde få noen til å kikke på det først da, vanskelig å stille noen diagnose når en ikke har bilen foran seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 sjekket nivået jeg såg at det var væske oppi og når jeg målte på pinnen så kom den opp igjen helt tørr Litt lite da?? Svettet endel virket det som Men er det bare til å fylle på? Noe en finner på den lokale Essoen?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Da er det lite ja, er avmerking på lokket på pinnen der. Først må du se om det er 11s eller ATF olje. Er lokket svart er det ATF, er det en grønn lapp på eller det ikke står noe på lokket kan det være 11s. Viktig å ikke blande disse oljene. Ta en tur innom BMW forhandleren imorra, koster ikke mye for en flaske, så er du sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Svart lokk med grønn lapp på Stod Hvilken olje type også Har de sånt på en Esso? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hmm, vet ikke. Tror ikke det, men er jo verdt et forsøk. Men er du i tvil, så ikke hell oppi noe du ikke er sikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Fant ikke noe olje på den lokale bensin stasjonen Ta meg en tur til bydn i morgen Bønder i Bydn Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg