yeepzi Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 passer viggen girkassa på min bil?? det e 2.0 Turbo motorn d e snakk i?? eller må æ bare gå for en vanlig 2.0 Turbo kasse?? biln e fra -95! Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zukibaiker Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 passer viggen girkassa på min bil?? det e 2.0 Turbo motorn d e snakk i??eller må æ bare gå for en vanlig 2.0 Turbo kasse?? biln e fra -95! Det meste går om hverandre, hva angår kasser til de forskjellige motorne.. Skal du ha viggenkasse ryktes det ny medbringer i tillegg, og tar du med komplett clutsj, med clutsjplate så er du ganske sikret 'Bolt On'.. Men husk at 93kassene har hydraulisk overføring, og 900 må da bygges om.. Finn ferdig sats, eller hent hele schpilen fra en og93.. Men at det er verdt det, er jo en annen sak... Den største forskjellen på disse kassene er utvekslinga, og den gjør ikke kassen noe sterkere i seg selv, samtidig som at orginalkassen på turboen er tungt nok giret som den er... Men har man allerede kjørt sund, skulle jeg forstå det.. Om ikke, så tror jeg ikke du skal bry deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg