subarualfen Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 kann svare for hann eg ;). i 2 tida var hann havnet på flaska :P. Menn bilen kann det nokk hende du såg. Ingen andre som ser like ut i odda i hverfall:). Og sotingen ble tatt på Odda Trykkeri ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Aha :) Men ka tar dei for soting då? har ei stasjonsvogn som eg ville hatt sota nokon vindauge på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-DaNi- Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Eg betalte 4150,- tror eg for alle mine.. Stasjonsvogn mene eg koste 4700,- for alle ruter. Kan hende eg hadde sjåfør på bilen? Hvis ikke må det vert en an dag, gir ikke nøkler til kem som helst ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg