Volvo_NissE Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Hei, Kjøpte meg en Golf 2 her for ei stund sia, skulle hatt noen nye felger til denne, men vet ikke hvor jeg finner og hva som passer. Vil helst ikke legge så alt for mye penger i det, men noe som ser bra ut til en overkommelig pris. Kanskje noen har no brukt felger men ok dekk å selge og? Om noen kunne hjulpet meg å finne no felger så er jeg taknemmelig for det. -Nils Siter Vw Golf 2. X Saab 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 åssn felger tenker du på da ??? det finnes veldig mange felger å velge mellom egentlig =p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_NissE Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Nei jeg veit ikke, har ikke peiling på felg merker å sånnt jeg. Kunne tenkt meg noen med litt kant og svart senter. 15/16 tommer. Noen som vet om felger fra Peugeot 406 kan passe en golf 2? Har en kjenning som skal selge noen.. Siter Vw Golf 2. X Saab 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 kommer vel litt ann på hvordan farge å va som er gjort med bilen din ang va som blir fin...jeg hadde disse på min golf2 slenger ved ett bilde Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 sånne her finner du igrunn i den dimen du leter etter og gaske billig .... momo Corse black Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg