audi_a4-1,8tq Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Heisann! Ser det står i FAQ'en at det er plass til 6,5" høytallere i dørene bak på a4, men er det plass til diskant også, slik at man kan ha komponent sett der? -Ole Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Det er plass til diskant oppe ved dørhåndtaket ja, uvisst hvor stor den er orginalt, og hvilken strl. man får plass til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Det er plass til diskant oppe ved dørhåndtaket ja, uvisst hvor stor den er orginalt, og hvilken strl. man får plass til. Okay! Takk skal du ha:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 komp er alltid å foretrekke :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 komp er alltid å foretrekke :) Klart det!:D Men lurte på om det var tillaget plass for diakanten, hadde ikke så lyst å begynne å skjære i hytt å pine selv viss det ikke hadde vert plass der :) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Hadde jeg vært deg, ville jeg sendt en mail til bassbrothers. http://www.bassbrothers.no Frode er meget behjelpelig, yter 100% service og har ikke noe imot å slå av en prat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Hadde jeg vært deg, ville jeg sendt en mail til bassbrothers.http://www.bassbrothers.no Frode er meget behjelpelig, yter 100% service og har ikke noe imot å slå av en prat Takk for tipset! Det skal ej gjere:) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Eller så kan du høre med kenneth hos installbay, helt topp han og;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg