HJ-RACING Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hvor kan man kjøpe de billigast. Lurer på å stikke til sverige en tur. Noen tips.. Hvor man kan kjøpe dej. Siter Kjører du ikke volvo hvorfor kjøre bil i de hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 biltema har nå snacks.. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 er det brukanes? er det no garanti på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 biltema har 305mm s80 t6 skiver. er da vel garanti som vanlig i følge kjøpsloven, har kjøpt ett par men ikke rukket å prøvd dem. finner s60r skiver på ebay, men spørs om portoen trekker opp mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 de koster 1200kr pr stk hos volvo. er det dyrt? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HJ-RACING Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Nei kosta 1848kr på volvo frame 1343kr bak Siter Kjører du ikke volvo hvorfor kjøre bil i de hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Nei kosta 1848kr på volvo frame 1343kr bak jøss...jeg handla i fjor og da kosta dem 1200 Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldvolvo Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hey:)sist jeg sjekket på volvo så kostet dem 1650kr stk frame. Men jeg skal selge mine skiver for jeg bruke bmw745 skiver istede så da kan jeg kjøre med standar inpress felgene. Jeg skal ha 2500kr for skivene, ligger i orginale esker fra volvo men den ene er åpnet kun for prøve montering. Viss noen er interrsert så treffes jeg på dette nr. 41570775 Mvh Ingar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hvor dyre er caliptere på volvo? eller ta dette fra huggern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldvolvo Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Hey:) Jeg sjekket prisen på caliptere var prisen(hold dere fast nå) med innbytte caliptere 4500 kr per stk frame. Så jeg anbefaler å lete på svenske nettsider som får eks. blocket.se eller turbopreformanceclub.se å sjekke daglig, for det gjorde jeg å fikk kjøpt nye S60R caliptere og skiver får 7500 svenskekr;) fikk også med belegg som kosta 800skr det vill jeg si er utrolig bilig:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg