XdannyX Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 På tide med anllegg som duger i bilen :P.. Har: Pioneer 7000UB spiller. Tenkte på å kjøpe: -Forsterker -Basshøytaler m/kasse, 12" tror jeg er en fin størrelse. Så til slutt lurer jeg på om jeg skal ha 2 x 6*9 høytalere i "coveret" i bagasjerommet (blææ fant ikke navnet på den). Det i tillegg til de orginale foran. Hva tror dere om det? :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Okey, støtte på 2 nye problem etter at ledninger var lagt og forsterker, bass og kondensator kobla til. Diskanten, hvordan gjør man det i en golf 4? Den som er der fra før av er jo støpt inn? 6,5" treffer jo vinduet hvis man ikke bruker sånn som holder den litt ut som er på standar, er det bare å kjøpe ny sånn? Så sliter jeg med å få av de plastikk festene som sitter diverse steder, på gitteret og orginal høytaler osv. Noen som har tips til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg