245tic Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hei. Skal sende bilen min på eu nå en Audi 100 94modell 2,3 gått 270K, og ting jeg vet er feil hitill -Rister veldig på ratte når bremser: Dårlig skiver foran? -Sprekk frontrute -Hånbrekk tar dårlig: Mulig bare move opp justeringa bak? -Slakk ut og inn på bakhjula: Hjulager bak? -Eksos: lekker, men bare å sveise håper jeg... Er det noe annet som kan være vanlig på disse bilene som jeg burde være upps på? syns den klukker litt i forstillinga også? Takker for svar Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Svakheter? Neeeh. Synes de tingene du nevner er vanlige forbruksvarer på gammel bil... ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Slakke i ytre stabbstag foringer,og slitne fjærbens lagre er en gjenganger på disse.er nok der du har denne klakke lyden fra og :) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Mhmm okey:), takker. skal få den på en løftebukk etter jobb idag å få sjekket opp litt. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg