partybo Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 kjøpte meg en calibra turbo høsten 2006 da så den slik ut men så skjedde dette i juni 2007 bhttp://i123.photobucket.com/albums/o313/ROADKILLS_2006batteriet kortsluta og explodertet og resultate ser dere dær;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 etter noen timer høytrykkspyling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 da var d bare og finne verktøy kista og begynne og plukke ned skiten da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 etter hvert som jeg plukka ned bilen fant jeg dette rust-kommer ikke unna den den nei -når man har en calibra-men fy faderen dette var jo exstremt mye og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 så d er bare og ring kompisa som kan sveise rust og har verkstede til og gjør d på-så om høsten 2007 sente jeg bilen til rustsveising og dær står den enda:( men men får jo gjort litt alikvell etter som jeg har en calibra 16v dele bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 så jeg fikk i meg gtb race kittet og begynte og til passe delene på 16v jeg villa ikke ha vanlige m3 sideskjørt på kitet for d er d jo mange som har-så jeg kjøpte rigeer air skjørt i steden og så villa jeg ikke ha orginal fronten heller så jeg fikk tak i meg shark front i stede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 resultate med resten av stylinga ser dere hær da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 nå holder jeg på og spakkle skjøter og slik på fangerbak kommer bilder etter hvert på d og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 har sent motoren til lindel bil og motorteckning i sweden i dag får triming-og da blir d gjort en masse --blir nytt grenrør som passer til gt35r turboen nytt innsugs manifold-- boring linje honing.nye hråder nye smidde stempler-toppen blir d satt innn nye xe kammmer og større innsugs ventiler ny cluth og så videre -kommer mere info etter hvert om motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromlol Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Er ikke noe opel fan, men dette ser ut til å bli bra! :) Stå på, skal følge med på denne tråden, husk masse bilder ;) Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Tøff bil..alltid likt calibra:) Synd med eksplosjonen, men blir bra med breddinga! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partybo Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 hehe takk er lenge til den går på veien i vertfall-er mye som må stemme før alt blir 100% igjen sattes på at den er på veien neste år i vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Blir tøff denna. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg