Gå til innhold

Den store slanketråden

Ranger emnet


wicky124

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg er en typisk mercedessjåfør..stor mage,røyker,glad i brus og kebab.. Ergo..på tide å bli bmw-sjåfør..slank og sporty...

 

Derfor trenger jeg slanketips..Ja jeg vet det hjelper å trene og gå turer og spise sunn mat men det tar for lang tid...Noen som har gode slankekurer som man går ned i vekt på?må uansett bli slank og bli kvitt magen før jeg begynner å trene hardt igjen..Mange år siden sist...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei da eser magen ut pga proteinmangel:p derfor alle afrikabarn i uland har store mager...

 

Hehe, spis rå poteter da vettu.

Du kan faktisk overlever med å bare spise potet og vann.

 

 

Jeg ville nok anbefale å holde meg unda sukker/brus/godteri og trene masse. Bruke sykkel/bein istedenfor bilen etc.

 

Jeg gikk ned 3kg på 1mnd bare på å sykkle til toget for å komme meg på jobb.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei må ikke gå på slankekur.. Da gjør du bare som så mange andre, slanker deg feit:ass:

 

Beste er å begynne å trimme litt og prøve å forandre inntaket såpass at du klarer å leve med det, samtididg som du går ned i vekt:)

 

Ellers kan du jo ta en slankeoperasjon som har blitt så populært i det siste, kjenner flere som har gjort det jeg:biker :worshipbm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du skal ha ting som funker raskt og med en gang så er det bare til å hive seg på en bole kur og komme seg på treningen...

 

Men viss du ikke er dum, så kan du begynne med å slutte å røyke og drikke brus. Siden du sier du er stor, så regner jeg med du er flik å spise. Mat er det viktigeste når det kommer til treningen. Å spise rett er viktig.

 

Viss du har en jobb der du kan pisse ofte så begynn å drikk vann, mye vann! Da snakker jeg 3-5 liter til dagen. Å ha med seg en 0.7 Imsdal flaske som du fyller på gjennom dagen hjelper på. Dropp all drikke som er vanndrivende. Kaffe, cola etc.

 

 

Jeg driver å trener mye, fast 4 ganger i uka. Bare jeg er ute etter det motsatte som du er, jeg vil opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trening fjerner gram

kosthold fjerner kilo

 

Du kan trene til du blir både grønn og blå, men hvis du fortsetter i samme, gamle banene blir ikke du slank før kuene kommer hjem.

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har sånn superkur med spesielle måltider som gjør at man går ned i vekt?jobber ganske mye så trening blir det heller lite tid til..og siden jeg sitter og taster tall på ett kontor blir det heller ikke så mye mosjon på jobb..hmm...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men altså..jobber fra 08-16 hver dag..etter det er det litt møter og litt tull her og der..også med bilen hjem..litt fritidssysler som litt bilmekk og litt tull her og der og klokka er leggetid...

ja jeg røyker..glad i kebab..og sjokolade..og potetgull..og generelt alt som er sukkerrelatert...spesielt cola..hmm..men er ikke FEIT...bare litt mer her og der:p

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men altså..jobber fra 08-16 hver dag..etter det er det litt møter og litt tull her og der..også med bilen hjem..litt fritidssysler som litt bilmekk og litt tull her og der og klokka er leggetid...

ja jeg røyker..glad i kebab..og sjokolade..og potetgull..og generelt alt som er sukkerrelatert...spesielt cola..hmm..men er ikke FEIT...bare litt mer her og der:p

 

 

Ta selvmord og gjør verden en tjeneste. hahaha

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trening fjerner gram

kosthold fjerner kilo

 

Du kan trene til du blir både grønn og blå, men hvis du fortsetter i samme, gamle banene blir ikke du slank før kuene kommer hjem.

 

 

Er et godt tips.

 

 

Da det kommer til jobb, bor du langt unna? Jogge/sykkle?

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår