bobbo15 Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 hey skal skifte sterio i bylen min. skal ha 2 suber forsterker. 6x9 høytalere å cd spiller. noen som har noe å anbefale. pionner eller rockford fosgate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bluum Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Pioneer eller Alpine spiller i alle fall, det kan jeg si gjelder uansett budsjett. Resten avhenger veldig av hvor mye du vil legge i anlegget. Hvilken bruk anlegget er beregnet for betyr også en hel del. Alpine Type-R subwooferene skal spille veldig bra; både pent og høyt. Har hørt om en som spillte 142dB (tror jeg)med kun én slik 12", så potensialet ligger der. Men både Pioneer og RF sine subber spiller også høyt, så du må nesten se litt hva du er ute etter, og hva slags kasse du skal ha. Hvis trøkk er alt du er ute etter kan du godt kjøre på med en bandpasskasse, for det er veldig tett fra bagasjen og frem til kupeen i disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg