Ole-mann Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hei, veldig pen bil og fine bilder, men ikke for og klage men synes du skulle ha fjernet arbeids bilen på bilde 2 og 4, men samme det, gleder meg til og se den i forskjellige omgivelser :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hei,veldig pen bil og fine bilder, men ikke for og klage men synes du skulle ha fjernet arbeids bilen på bilde 2 og 4, men samme det, gleder meg til og se den i forskjellige omgivelser :) Ole he he lo godt når du nevnte det, fordi eg såg det sjøl også når eg la de ut, men gadd rett og slett ikke å gjøre noe med det:P Men takk for komplementene og tilbakemelding! Mads Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 hehe godt du så det selv først da, ;) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 meget flott bil du har må jeg si :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Altså, hvis vi skal henge oss oppi ting her så synes jeg at du skulle ha stengt døra bak bilen på bilde 4:a ... at det går ann asså!? :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 vedig lik min den der. flotte biler, gode å kjøre og en fryd for øyet. gratiss med en kjempe bil. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 meget flott bil du har må jeg si :) Tusen takk :) Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Altså, hvis vi skal henge oss oppi ting her så synes jeg at du skulle ha stengt døra bak bilen på bilde 4:a ... at det går ann asså!? :D //M Ja fy f***! hehe:PNei disse bildene blei tatt i en fart:P Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 vedig lik min den der.flotte biler, gode å kjøre og en fryd for øyet. gratiss med en kjempe bil. Var som eg skulle sagt det sjøl!Var ikke snakk om vondt i ryggen. kjørte fra drammen - Bergen og forrige helg bergen - ålesund - bergen. Konge sete syns eg. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danniG Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 hehe It will never stop:D Skjønner...men da får du se til at gire høyere opp i registret da :DHar man mye vil man alltid ha mer .... Det stopper ikke ved chipping, spør Nicolai eller DanniG ;) //M Siter Skoda Fabia 1.9 TDI 09 misubitshi evolotion 2 2.0T x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99 EL - Dandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 hehe It will never stop:D hehe DET var faktisk rett person som snakkket:P hehe:) Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Var ikke meningen og klage på noen ting assa Madz, så sorry hvis det kom litt feil... misunner deg og dere andre med orginale RS biler, skulle veldig gjerne hatt interiøret deres, har bare prøvesitti Nico sin bil, og de var rimelig gode og sitte i de setene ja.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Var ikke meningen og klage på noen ting assa Madz, så sorry hvis det kom litt feil...misunner deg og dere andre med orginale RS biler, skulle veldig gjerne hatt interiøret deres, har bare prøvesitti Nico sin bil, og de var rimelig gode og sitte i de setene ja.. Ole Eg tok det ikke til meg heller:P hehe Tok det som en spøk og det kom ikke ut feil! hehe Skjønner sånne ting:) Ja interiøret er konge:) Sikkert ikke lett å få tak i hvertfall ikke i Norge pga fins vel ikke så mange sånne RS er som dette her i Norge.. Men kryr vel av de i Tyskland, sverige osv... Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Tok noen bilder i går:) [/img][/img] Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 VÆÆ hva har du gjort med bilden mann hehe, skvatt litt når jeg så første bildet :) bilde to var bra synes jeg :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg