danieljohans Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 har en opel omega a 3000, som trenger noe nye lykter. noen som har tips til bestillingsside?? (noen fete lykter) Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 finnes vel ikke noe styling lykter til Omega A. Feiteste lykter der er orginale med integrerte 1000m. Å det har bilen din om dne er orginal 3000 Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 finnes vel ikke noe styling lykter til Omega A.Feiteste lykter der er orginale med integrerte 1000m. Å det har bilen din om dne er orginal 3000 Det stemmer faen meg ikke, det leveres som ekstrautsyr på 3,0l, 3000 GL og CD. Har hatt omega i alle varianter siden 93, så jeg kjenner til hva som ble levert og ikke orginalt. 2 omega 3000 jeg har hatt, som var orginale, hadde ikke 1000m intregert i lykta, og var ingen tegn på at det skulle det heller. Fantes ledninger, men ingen sikring og rele. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 har en opel omega a 3000, som trenger noe nye lykter. noen som har tips til bestillingsside?? (noen fete lykter) Har en del sett , med dobble lykter + 2-3 sett irmcher baklykter. Noe som er intressant? Er åpen for bud. Har mye godsaker liggendes fra 10-12 år med bare omega A. Helskinn, delskinn, div. lotus styling, omega3000 fangere osv. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Har en del sett , med dobble lykter + 2-3 sett irmcher baklykter. Noe som er intressant? Er åpen for bud. Har mye godsaker liggendes fra 10-12 år med bare omega A. Helskinn, delskinn, div. lotus styling, omega3000 fangere osv. Har du noen bilder av lyktene?? og hvor mye skal du ha for lotus frontfangeren??????? mvh daniel Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 har du lotus vinga og? er sinnsjuk tøff den! Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Selger kun lotus settet samlet for 16000, irmcher lykter 2000kr settet. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Selger kun lotus settet samlet for 16000, irmcher lykter 2000kr settet. har du bilde av irmcher lyktene???? Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 har du bilde av irmcher lyktene???? Bruk google, da finner du bilder. Er ikke noe jeg må selge, kanskje jeg begynner med et nytt omega prosjekt selv. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg