rogfrog Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 jeg har en audi a318t som jeg har montert en dump ventil på. Den ble satt der hvor den gamle stod. Jeg har hørt mange si at d er ikke bra. er d noen som vet noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by rogfrog jeg har en audi a318t som jeg har montert en dump ventil på. Den ble satt der hvor den gamle stod. Jeg har hørt mange si at d er ikke bra. er d noen som vet noe annet? den originale ventil-styringen går visstnok gjennom en eller annen slags ventil.. og den skal visstnok fucke litt hvis man kjører med åpen ventil.. lekker luft og sånn.. (lekkasjer har ikke noe å si når man har resirk.).. det beste er jo å koble seg rett på plenum med en slange,så det ikke går gjennom noe annet dritt.. så kort og tjukk slange som praktisk mulig ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by rogfrog jeg har en audi a318t som jeg har montert en dump ventil på. Den ble satt der hvor den gamle stod. Jeg har hørt mange si at d er ikke bra. er d noen som vet noe annet? Er jo dump der fra før så da må det være bra å montere en når du ikke har noen lenger... ;) Så lenge du bruker resirkulerende så erstattter du bare den gamle så skal ikke være noe problem da... :rolleyes: ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by borabora Er jo dump der fra før så da må det være bra å montere en når du ikke har noen lenger... ;) Så lenge du bruker resirkulerende så erstattter du bare den gamle så skal ikke være noe problem da... :rolleyes: ;) ja,seff,hvis han skal ha annen resirk.-dump er det jo bare plug'n'play :) tenkte på hvis han ville ha åpen dump,jeg... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg