ReVoX Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Som topic sier har dama en 96 modell 1.4l polo som overoppheter. Har prøvd å bytte termostaten på den uten at det hjalp. Jeg kan se at den spytter kjølevann tilbake i tanken sin og at det er noe aktivitet der, men har også merket meg at det ikke går noe vann til radiatoren. Øverste slangen er noe varm men det er nok bare varmen som sprer seg, mens den nederste som går inn mot termostaten er helt kald. Lurer på om pumpa har gått men da skulle den vel ikke kjørt vann tilbake til overskuds tanken? Lurer også på om radiatoren er tett men det er vel ikke noe som skjer helt plutselig? Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Ingen som har noen tips til hva dette kan komme av? Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 tror kanskje jeg har blitt spurt om denne på nettby:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hva ble svaret der da? Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 har bilen rundet 90tusen? har vannpumpa blitt bytta? Den måtte byttes med meg på 90 tusen da den takket for seg. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Den har snart rundet 190 tusen. Og aldri vært byttet. Men som sagt så kjører den vann inn i overskudds tanken, så noe aktivitet må det være i pumpa. Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg