Glennern Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Har en sonyspiller med kunn rear linjeutgang, og skal jo ha 2 forsterkere, en til 6*9 og en till bassforsterkeren min.. Kan jeg koble Yledd rett ut fra spilleren slik at jeg får 2 "sett" med linjeutganger, uten at utgangene tar kvelden? Spilleren er ett par år gammel, men gidder ikke kjøpe ny enda, flr jeg skal kjøpe DVD-annlegg!:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ja, men du setter selvfølgelig y-leddene på forsterkeren, så slipper du 2stk kabler fra spilleren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ja, men du setter selvfølgelig y-leddene på forsterkeren, så slipper du 2stk kabler fra spilleren ;) Jo, det var først min tanke også! MEn, jeg skal jo ha ny spiller etterhvert, og da må jeg jo legge opp flere kabler, så tenkte dette var like greit og gjøre med en gang? Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Jo, det var først min tanke også! MEn, jeg skal jo ha ny spiller etterhvert, og da må jeg jo legge opp flere kabler, så tenkte dette var like greit og gjøre med en gang? Ja, da legger du opp 2 eller 3 signalkabler med ein gang, so slipper du det når du kjøper ny spiller Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ja, da legger du opp 2 eller 3 signalkabler med ein gang, so slipper du det når du kjøper ny spiller Var det jeg også tenkte!:D Takk for svar!:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg