caprinut Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Vil gjerne modde bilen nedenfor som er lik til min. Får ikke tatt bilde av min siden den står på verksted før jeg overtar den........ Jeg vil gjerne ha litt senk og 19" felg. Og siden fargen er temmlig kjedelig så må jeg ha en eller anna dekor... Håper noen kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Felger senk og soting. Vet ikke hvilke dekaler du vil ha så du får finne de så kan jeg sette de på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caprinut Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Ble jo nesten tøft jo:thanks Tror jeg går for noen felger med svart senter, sånn som Larzon Innovation f.eks.. Bare å modde mer i vei hvis du vil:thumb Åssen dekaler jeg vil ha vet jeg ikke, det var derfor jeg spurte på en måte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Fant riktig dekor til slike biler! eneste som er godt nok! xD Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caprinut Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Hehe.... Hadde alle purke biler hatt sånne felger og senk, så hadde de jo gått an å se på:) Men felgene er slike som jeg vil ha... Kan du mekke den grå bilen med de felgene? Og så lurer jeg på å ha en NORCC.COM merke som dekker området under dørlista, mellom framre og bakre hjulbue. Merket skal være sort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Slik??? (a) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caprinut Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Takker! Akkurat sånn ja:thanks Tror jeg vet åssen jeg vil ha den nå:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 hehe flått:D gla for å kunne hjelpe deg;) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 btw: 2maz du burde jo ha samme bil som han spurte om å modde da?!? xD xD xD Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg