Kadettgt Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Jeg skal bytte motor fra en 1.8l vectra motor til c20seh i en Corsa A og lurer på om noen i Stavanger området har kan skifte el nettet for meg?Mot betaling selvfølgeli!:) Helst en som kan det!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Ingen som kan?Skal hente motor, girkasse og ledningsnettet imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Er jo grei sak å gjøre selv, bare merke ledninger det. Like mange på begge motorer. Motornettet sitter på motor, det andre går til pumperele,starter,dynamo o.l. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 går det ann å bruke de samme ledningene?at man bare skifter hjernen?slik at jeg slipper å legge opp nytt, bare koble til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Nei, tror ikke det, med det nettet som går til hjernen sitter somregel fast på motor da. den delen går det ikke ann å få gjort feil. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Ok. Så det eneste som må gjøres er å legge det opp å finne ut hva som skal hvor? Ikke bare bare for en som har fobi mot ledninger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg